No. 69 (2024): Número 69. Enero (2024). Pixel-Bit. Revista de Medios y Educación
About
Editorial Team
Advisory Board
Revisores
Statistics
Consorted journals
Privacy Statement
Announcements
Sponsors
Contact
FAQ
Política Editorial
Misión y objetivos
Enfoque
Alcance y Política
Proceso de revisión
Política Open Access
Política de contenidos y bibliografías
Política ética y conflictos de interés
Política de plagio
Política de privacidad
Política de interoperatividad
Política de autoría y contribuciones
Política de financiación
Política de igualdad de género
Política uso Inteligencia Artificial
Issues
Submissions
Publications standards
Checking
APA Standards
Assessment protocol
Impact Factor
Indexing
Databases
Evaluation Platform for Journals
Selective Directories
Selective Hemerotecas
Specialized Sites
Searchers of open access scientific literature
Library Catalogues
Online First
Call for Papers
Search
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
No. 69 (2024)
Published January 8, 2024
Número 69. Enero (2024). Pixel-Bit. Revista de Medios y Educación
Artículos
Francisco David Guillén-Gámez, Melchor Gómez-García, Julio Ruiz-Palmero
7-34
Digital competence in research work: predictors that have an impact on it according to the type of university and gender of the Higher Education teacher
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
Mª Ángeles Hernández Prados, José Santiago Álvarez Muñoz, Juan Antonio Gil Noguera
35-62
Families' perceptions about digital homework
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
Patricia Digón Regueiro, Rosa María Méndez García, M. Mercedes Romero Rodrigo, Cecilia Verónica Becerra Brito
63-96
Questioning the role of technology in Early Childhood Education: divides and false views
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
Alexander López-Padrón, Santiago Mengual-Andrés, Ernesto Andrés Hermann Acosta
97-129
Academic use of smartphones in postgraduate education: student perception in Ecuador
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
Jacoba Munar Garau, Jorge Oceja, Jesús Salinas Ibáñez
131-168
Equivalences between SELFIE indicators and DigCompEdu framework based on Delphi technique
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
Lourdes Villalustre Martínez
169-194
Analysis of the level of computational thinking of future teachers: a diagnostic proposal for the design of training actions
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
Cristina Mendaña-Cuervo, Nieves Remo-Diez, Enrique López-González
195-226
A proposal for the evaluation of Digital Educational Resources through the longitudinal fsQCA methodology
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
Héctor González-Mayorga, Agustín Rodríguez-Esteban, Javier Vidal
227-253
Using OpenAI’s GPT Model to Analyse Open Texts in Educational Research
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
María José Alcalá del Olmo Fernández, María Jesús Santos Villalba, José Luis González Sodis, Juan José Leiva Olivencia
255-286
Pedagogical strategies with ICT in vulnerable educational contexts: Impact on the pandemic and future projections
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
Ylenia del Sol Barreto-Cabrera, Arminda Suárez Perdomo, José Luis Castilla-Vallejo
287
Profiles of Undergraduates’ videogames problematic use: the influence of academic performance and decision-making process
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here