No. 69 (2024): Número 69. Enero (2024). Pixel-Bit. Revista de Medios y Educación
Número 69. Enero (2024). Pixel-Bit. Revista de Medios y Educación

Artículos

Francisco David Guillén-Gámez, Melchor Gómez-García, Julio Ruiz-Palmero
7-34
Digital competence in research work: predictors that have an impact on it according to the type of university and gender of the Higher Education teacher
PDF (Español/English) (Español (España)) HTML (Español (España))
Mª Ángeles Hernández Prados, José Santiago Álvarez Muñoz, Juan Antonio Gil Noguera
35-62
Families' perceptions about digital homework
PDF (Español/English) (Español (España)) HTML (Español (España))
Patricia Digón Regueiro, Rosa María Méndez García, M. Mercedes Romero Rodrigo, Cecilia Verónica Becerra Brito
63-96
Questioning the role of technology in Early Childhood Education: divides and false views
PDF (Español/English) (Español (España)) HTML (Español (España))
Alexander López-Padrón, Santiago Mengual-Andrés, Ernesto Andrés Hermann Acosta
97-129
Academic use of smartphones in postgraduate education: student perception in Ecuador
PDF (Español/English) (Español (España)) HTML (Español (España))
Jacoba Munar Garau, Jorge Oceja, Jesús Salinas Ibáñez
131-168
Equivalences between SELFIE indicators and DigCompEdu framework based on Delphi technique
PDF (Español/English) (Español (España)) HTML (Español (España))
Lourdes Villalustre Martínez
169-194
Analysis of the level of computational thinking of future teachers: a diagnostic proposal for the design of training actions
PDF (Español/English) (Español (España)) HTML (Español (España))
Cristina Mendaña-Cuervo, Nieves Remo-Diez, Enrique López-González
195-226
A proposal for the evaluation of Digital Educational Resources through the longitudinal fsQCA methodology
PDF (Español/English) (Español (España)) HTML (Español (España))
Héctor González-Mayorga, Agustín Rodríguez-Esteban, Javier Vidal
227-253
Using OpenAI’s GPT Model to Analyse Open Texts in Educational Research
PDF (Español/English) (Español (España)) HTML (Español (España))
María José Alcalá del Olmo Fernández, María Jesús Santos Villalba, José Luis González Sodis, Juan José Leiva Olivencia
255-286
Pedagogical strategies with ICT in vulnerable educational contexts: Impact on the pandemic and future projections
PDF (Español/English) (Español (España)) HTML (Español (España))
Ylenia del Sol Barreto-Cabrera, Arminda Suárez Perdomo, José Luis Castilla-Vallejo
287
Profiles of Undergraduates’ videogames problematic use: the influence of academic performance and decision-making process
PDF (Español/English) (Español (España)) HTML (Español (España))