Vol. 66 (2023): Número 66. Enero (2023). Pixel-Bit. Revista de Medios y Educación
About
Editorial Team
Advisory Board
About the Journal
Revisores
Consorted journals
Privacy Statement
Announcements
Sponsors
Contact
FAQ
Issues
Submissions
Publications standards
Checking
APA Standards
Assessment protocol
Impact Factor
Indexing
Databases
Evaluation Platform for Journals
Selective Directories
Selective Hemerotecas
Specialized Sites
Searchers of open access scientific literature
Library Catalogues
Online First
Call for Papers
Search
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Vol. 66 (2023)
Published January 7, 2023
Número 66. Enero (2023). Pixel-Bit. Revista de Medios y Educación
Artículos
Fran J. García-García, Inmaculada López-Francés, Cristian Molla-Esparza
7-29
Social network analysis for peer inclusion in undergraduate online discussions: [Social network analysis for peer inclusion in undergraduate online discussions]
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
Violeta Cebrián-Robles, Ana-Belén Pérez-Torregrosa, Manuel Cebrián-de-la-Serna
31-57
Literature review on video annotations in teacher education: [Literature review on video annotations in teacher education]
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
Mg. Judy Ximena Ramos Garzón
59-85
Design, validation and usability of a mobile application for teaching electrocardiography: [Diseño, validación y usabilidad de un aplicativo móvil para la enseñanza de electrocardiografía]
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
Vanesa Ausín Villaverde, Sonia Rodríguez Cano, Vanesa Delgado Benito, Radu Bogdan Toma
87-111
Evaluation of an augmented reality APP for children with dyslexia: a pilot study: [Evaluación de una APP de realidad aumentada en niños/as con dislexia: estudio piloto]
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
Carla Ortiz-de-Villate, Javier Gil-Flores, Javier Rodríguez-Santero
113-136
Variables associated with the use of screens at the end of early childhood: [Variables asociadas al uso de pantallas al término de la primera infancia]
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
María de Lourdes Ferrando-Rodríguez, Vicente Gabarda Méndez, Diana Marín- Suelves, Jesús Ramón-Llin Más
137-172
Do university teacher create digital content? Mixed research design: ¿Crea contenidos digitales el profesorado universitario? Un diseño mixto de investigación]
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
Ernesto Colomo-Magaña, Andrea Cívico-Ariza, Enrique Sánchez-Rivas, Teresa Linde-Valenzuela
173-198
Cultural snapshots and Flipped Classroom: prospective teachers’ perceptions: [Instantáneas culturales y Flipped Classroom: percepciones de futuros docentes]
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
Carlos Enrique George-Reyes, María Soledad Ramírez-Montoya, Edgar Omar López-Caudana
199-237
Imbrication of the Metaverse in the complexity of education 4.0: Approach from an analysis of the literature: Imbricación del Metaverso en la complejidad de la educación 4.0: Aproximación desde un análisis de la literatura
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
Francisco-Javier Lena-Acebo, Ana Pérez-Escoda, Rosa García-Ruiz, Manuel Fandos-Igado
239-270
Spanish teachers’ use of social media and smart mobile devices for teaching: Perceptions and needs: [Uso de redes sociales y dispositivos móviles inteligentes por los profesores españoles para la enseñanza: Percepciones y necesidades]
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
José-Manuel Sáez-López, Rogelio Buceta-Otero
271-301
The M Bot robot for learning Cartesian coordinates in Secondary Education: [El robot M Bot para el aprendizaje de coordenadas cartesianas en Educación Secundaria]
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here