Vol. 70 Mayo (2024). Pixel-Bit. Revista de Medios y Educación
Vol. 70 Mayo (2024). Pixel-Bit. Revista de Medios y Educación

Artículos

Jesús López-Belmonte, Pablo Dúo-Terrón, Antonio-José Moreno-Guerrero, José-Antonio Marín-Marín
7-23
Effects of augmented and virtual reality on students with ASD (Efectos de la realidad aumentada y virtual en estudiantes con TEA (Efectos de la realidad aumentada y virtual en estudiantes con TEA)
PDF (Español) (Español (España)) PDF (English)
Rosabel Martínez Roig
25-41
Social robots, music and movement: Older people's perceptions of the Pepper training robot (Robots sociales, música y movimiento: percepciones de las personas mayores sobre el robot Pepper para su formación)
PDF (Español) (Español (España)) PDF (English)
Isabel Martínez-Álvarez, Sergio Hidalgo-Fuentes, Fátima Llamas-Salguero, Iris Suyapa Pineda-Zelaya
43-60
Prevalence of problematic Internet use and factors associated among honduran university students (Prevalencia del uso problemático de Internet y factores asociados en estudiantes universitarios hondureños)
PDF (Español) (Español (España)) PDF (English) (Español (España))
Ana Gonzalez Cervera, Olga Martín-Carrasquilla, Yolanda Gonzaléz-Arechavala
61-76
Validation of content of a scale on attitudes towards programming and computational thinking in primary school teachers using the Delphi method (Validación de contenido de una escala sobre actitudes hacia la programación y el pensamiento computacional en docentes de Primaria a partir del método Delphi)
PDF (Español) (Español (España)) PDF (English)
Muhamad Fauzi, M Jhoni; Dr Maslinawati Mohammad; Faizatul Mabruroh Mabruroh, Fitri Oviyanti
77-95
Implementation of the Power of Blended Learning in the AI War Era in Indonesia: An Empirical Study (Implementación: El poder del blended learning en la era La guerra de la IA en la Indonesia)
PDF (Español) (Español (España)) PDF (English)
oslore, oslore, Rafaelito, Josesito
97-122
The Analysis of the use of artificial intelligence in university education: a systematic review (Análisis del uso de la inteligencia artificial en la educación universitaria: una revisión sistemática)
PDF (Español) (Español (España)) PDF (English)
Rafael Villen-Contreras, Miriam Agreda-Montoro, Javier Rodriguez-Moreno
123-142
Competency Profile of Andalusian Teachers in Digital Security: Evaluation of Data Protection and Privacy in accordance with the Common Framework of Digital Citizen Competence (DigComp) (Perfil Competencial del Profesorado Andaluz en Seguridad Digital: Evaluación de la Protección de Datos y Privacidad de acuerdo con el Marco Común de Competencia Digital Ciudadana (DigComp))
PDF (Español) (Español (España)) PDF (English)
Olalla García Fuentes, Manuela Raposo Rivas, María-Esther Martínez-Figueira, José Antonio Sarmiento Campos
143-161
Analysis of video-annotations on the use of technological resources during the Practicum (Análisis de vídeo-anotaciones sobre el uso de recursos tecnológicos durante el Prácticum)
PDF (Español) (Español (España)) PDF (English) (Español (España))
Ignacio Romero Cruz
163-179
Effect of virtual teaching on university academic performance: A Difference in Difference regression analysis (Efecto de la enseñanza virtual sobre el rendimiento académico universitario: Un análisis de regresiones de Difference in Difference)
PDF (Español) (Español (España)) PDF (English)
Anna Sánchez-Caballé, José Cela-Ranilla, Francesc Esteve-Mon
181-193
Millennials vs Centennials: Different Ways of Learning? (Millennials vs Centennials: ¿diferentes formas de aprender?)
PDF (Español) (Español (España)) PDF (English) (Español (España))