Vol. 70 Mayo (2024). Pixel-Bit. Revista de Medios y Educación
About
Editorial Team
Advisory Board
About the Journal
Revisores
Consorted journals
Privacy Statement
Announcements
Sponsors
Contact
FAQ
Issues
Submissions
Publications standards
Checking
APA Standards
Assessment protocol
Impact Factor
Indexing
Databases
Evaluation Platform for Journals
Selective Directories
Selective Hemerotecas
Specialized Sites
Searchers of open access scientific literature
Library Catalogues
Online First
Call for Papers
Search
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Published May 29, 2024
Vol. 70 Mayo (2024). Pixel-Bit. Revista de Medios y Educación
Artículos
Jesús López-Belmonte, Pablo Dúo-Terrón, Antonio-José Moreno-Guerrero, José-Antonio Marín-Marín
7-23
Effects of augmented and virtual reality on students with ASD (Efectos de la realidad aumentada y virtual en estudiantes con TEA (Efectos de la realidad aumentada y virtual en estudiantes con TEA)
PDF (Español) (Español (España))
PDF (English)
Rosabel Martínez Roig
25-41
Social robots, music and movement: Older people's perceptions of the Pepper training robot (Robots sociales, música y movimiento: percepciones de las personas mayores sobre el robot Pepper para su formación)
PDF (Español) (Español (España))
PDF (English)
Isabel Martínez-Álvarez, Sergio Hidalgo-Fuentes, Fátima Llamas-Salguero, Iris Suyapa Pineda-Zelaya
43-60
Prevalence of problematic Internet use and factors associated among honduran university students (Prevalencia del uso problemático de Internet y factores asociados en estudiantes universitarios hondureños)
PDF (Español) (Español (España))
PDF (English) (Español (España))
Ana Gonzalez Cervera, Olga Martín-Carrasquilla, Yolanda Gonzaléz-Arechavala
61-76
Validation of content of a scale on attitudes towards programming and computational thinking in primary school teachers using the Delphi method (Validación de contenido de una escala sobre actitudes hacia la programación y el pensamiento computacional en docentes de Primaria a partir del método Delphi)
PDF (Español) (Español (España))
PDF (English)
Muhamad Fauzi, M Jhoni; Dr Maslinawati Mohammad; Faizatul Mabruroh Mabruroh, Fitri Oviyanti
77-95
Implementation of the Power of Blended Learning in the AI War Era in Indonesia: An Empirical Study (Implementación: El poder del blended learning en la era La guerra de la IA en la Indonesia)
PDF (Español) (Español (España))
PDF (English)
oslore, oslore, Rafaelito, Josesito
97-122
The Analysis of the use of artificial intelligence in university education: a systematic review (Análisis del uso de la inteligencia artificial en la educación universitaria: una revisión sistemática)
PDF (Español) (Español (España))
PDF (English)
Rafael Villen-Contreras, Miriam Agreda-Montoro, Javier Rodriguez-Moreno
123-142
Competency Profile of Andalusian Teachers in Digital Security: Evaluation of Data Protection and Privacy in accordance with the Common Framework of Digital Citizen Competence (DigComp) (Perfil Competencial del Profesorado Andaluz en Seguridad Digital: Evaluación de la Protección de Datos y Privacidad de acuerdo con el Marco Común de Competencia Digital Ciudadana (DigComp))
PDF (Español) (Español (España))
PDF (English)
Olalla García Fuentes, Manuela Raposo Rivas, María-Esther Martínez-Figueira, José Antonio Sarmiento Campos
143-161
Analysis of video-annotations on the use of technological resources during the Practicum (Análisis de vídeo-anotaciones sobre el uso de recursos tecnológicos durante el Prácticum)
PDF (Español) (Español (España))
PDF (English) (Español (España))
Ignacio Romero Cruz
163-179
Effect of virtual teaching on university academic performance: A Difference in Difference regression analysis (Efecto de la enseñanza virtual sobre el rendimiento académico universitario: Un análisis de regresiones de Difference in Difference)
PDF (Español) (Español (España))
PDF (English)
Anna Sánchez-Caballé, José Cela-Ranilla, Francesc Esteve-Mon
181-193
Millennials vs Centennials: Different Ways of Learning? (Millennials vs Centennials: ¿diferentes formas de aprender?)
PDF (Español) (Español (España))
PDF (English) (Español (España))
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here