Vol. 62 (2021): Número 62. Septiembre (2021). Pixel-Bit. Revista de Medios y Educación
Número 62. Septiembre (2021). Pixel-Bit. Revista de Medios y Educación

Número dedicado "In memoriam Dr. Ángel Pío González Soto"

angel.jpg

Artículos

Francisco J López-Cortés, Eduardo Ravanal Moreno, Claudio Palma Rojas, Cristián Merino Rubilar
7-37
Secondary education students’ levels of external representation of mitotic cellular division: An augmented reality–based experience: [Secondary education students’ levels of external representation of mitotic cellular division: An augmented reality–based experience]
PDF (Español/English) (Español (España)) HTML (Español (España))
Osbaldo Turpo-Gebera, Alejandra Hurtado-Mazeyra, Yvan Delgado-Sarmiento, Gerber Peréz-Postigo
39-70
[Teachers' satisfaction with in-service online training from the viewpoint of pedagogic usability]: Satisfacción del profesorado con la formación en servicio online: aproximaciones desde la usabilidad pedagógica
PDF (Español/English) (Español (España)) HTML (Español (España))
Carlos Rafael Fernández Medina, Cristina Raquel Luque Guerrero, Francisco José Ruiz Rey, Diana Elizabeth Rivera Rogel, Lucy Deyanira Andrade Vargas, Manuel Cebrián de la Serna
71-106
Assessment oral competence with rubrics for the Ibero-American Knowledge Space: [Assessment oral competence with digital rubrics for the Ibero-American Knowledge Space]
PDF (Español/English) (Español (España)) HTML (Español (España))
Josué Artiles-Rodríguez, Mónica Guerra-Santana, Mª Victoria Aguiar-Perera, Josefa Rodríguez-Pulido
107-144
Embodied conversational agents: artificial intelligence for autonomous learning: [Embodied conversational agents: artificial intelligence for autonomous learning]
PDF (Español/English) (Español (España)) HTML (Español (España))
Olga Juan-Lázaro, Manuel Area-Moreira
146-181
Thin layer gamification in e-learning: evidence on motivation and self-regulation: [Thin layer gamification in e-learning: evidence on motivation and self-regulation]
PDF (Español/English) (Español (España)) HTML (Español (España))
Tarxilia Heras Peinado, Rosario Mérida Serrano
183-208
A Gender Perspective in Analyzing Film Production for Children as a Source for Coeducation: [A Gender Perspective in Analyzing Film Production for Children as a Source for Coeducation]
PDF (Español/English) (Español (España)) HTML (Español (España))
Esther Garzón Artacho, Tomás Sola Martínez, Juan Manuel Trujillo Torres, Antonio Manuel Rodríguez García
209-234
Digital competence in adult education: a study in a spanish context: [Digital competence in adult education: a study in a spanish context]
PDF (Español/English) (Español (España)) HTML (Español (España))
Esther Vega-Gea, Juan Calmaestra, Rosario Ortega-Ruiz
235-268
Teacher perception on the use of ICT in inclusive Education: [Teacher perception on the use of ICT in inclusive Education]
PDF (Español/English) (Español (España)) HTML (Español (España))
Rayjvir Gill, Sarah Youni
269-308
Evaluating Eye Tracking Technology for Assessment of Students with Profound and Multiple Learning Difficulties: [Evaluación de la tecnología de seguimiento ocular para la evaluación de estudiantes con dificultades de aprendizaje múltiples y profundas]
PDF (English/Español) (Español (España)) HTML (Español (España))
Marina U. Bers
309-322
Codificación, robótica y aprendizaje socioemocional: cómo desarrollar una combinación de habilidades: [Codificación, robótica y aprendizaje socioemocional: cómo desarrollar una combinación de habilidades]
PDF (English/Español) (Español (España)) HTML (Español (España))