Vol. 62 (2021): Número 62. Septiembre (2021). Pixel-Bit. Revista de Medios y Educación
About
Editorial Team
Advisory Board
About the Journal
Revisores
Consorted journals
Privacy Statement
Announcements
Sponsors
Contact
FAQ
Issues
Submissions
Publications standards
Checking
APA Standards
Assessment protocol
Impact Factor
Indexing
Databases
Evaluation Platform for Journals
Selective Directories
Selective Hemerotecas
Specialized Sites
Searchers of open access scientific literature
Library Catalogues
Online First
Call for Papers
Search
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Vol. 62 (2021)
Published August 31, 2021
Número 62. Septiembre (2021). Pixel-Bit. Revista de Medios y Educación
Número dedicado "In memoriam
Dr. Ángel Pío González Soto
"
Artículos
Francisco J López-Cortés, Eduardo Ravanal Moreno, Claudio Palma Rojas, Cristián Merino Rubilar
7-37
Secondary education students’ levels of external representation of mitotic cellular division: An augmented reality–based experience: [Secondary education students’ levels of external representation of mitotic cellular division: An augmented reality–based experience]
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
Osbaldo Turpo-Gebera, Alejandra Hurtado-Mazeyra, Yvan Delgado-Sarmiento, Gerber Peréz-Postigo
39-70
[Teachers' satisfaction with in-service online training from the viewpoint of pedagogic usability]: Satisfacción del profesorado con la formación en servicio online: aproximaciones desde la usabilidad pedagógica
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
Carlos Rafael Fernández Medina, Cristina Raquel Luque Guerrero, Francisco José Ruiz Rey, Diana Elizabeth Rivera Rogel, Lucy Deyanira Andrade Vargas, Manuel Cebrián de la Serna
71-106
Assessment oral competence with rubrics for the Ibero-American Knowledge Space: [Assessment oral competence with digital rubrics for the Ibero-American Knowledge Space]
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
Josué Artiles-Rodríguez, Mónica Guerra-Santana, Mª Victoria Aguiar-Perera, Josefa Rodríguez-Pulido
107-144
Embodied conversational agents: artificial intelligence for autonomous learning: [Embodied conversational agents: artificial intelligence for autonomous learning]
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
Olga Juan-Lázaro, Manuel Area-Moreira
146-181
Thin layer gamification in e-learning: evidence on motivation and self-regulation: [Thin layer gamification in e-learning: evidence on motivation and self-regulation]
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
Tarxilia Heras Peinado, Rosario Mérida Serrano
183-208
A Gender Perspective in Analyzing Film Production for Children as a Source for Coeducation: [A Gender Perspective in Analyzing Film Production for Children as a Source for Coeducation]
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
Esther Garzón Artacho, Tomás Sola Martínez, Juan Manuel Trujillo Torres, Antonio Manuel Rodríguez García
209-234
Digital competence in adult education: a study in a spanish context: [Digital competence in adult education: a study in a spanish context]
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
Esther Vega-Gea, Juan Calmaestra, Rosario Ortega-Ruiz
235-268
Teacher perception on the use of ICT in inclusive Education: [Teacher perception on the use of ICT in inclusive Education]
PDF (Español/English) (Español (España))
HTML (Español (España))
Rayjvir Gill, Sarah Youni
269-308
Evaluating Eye Tracking Technology for Assessment of Students with Profound and Multiple Learning Difficulties: [Evaluación de la tecnología de seguimiento ocular para la evaluación de estudiantes con dificultades de aprendizaje múltiples y profundas]
PDF (English/Español) (Español (España))
HTML (Español (España))
Marina U. Bers
309-322
Codificación, robótica y aprendizaje socioemocional: cómo desarrollar una combinación de habilidades: [Codificación, robótica y aprendizaje socioemocional: cómo desarrollar una combinación de habilidades]
PDF (English/Español) (Español (España))
HTML (Español (España))
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here