Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
Indexed in
Interesting Links
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Review
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
No. 26 (2015): Research methodology in Social Pedagogy (qualitative progress and mixed models)
No. 26 (2015): Research methodology in Social Pedagogy (qualitative progress and mixed models)
Published:
2015-06-01
Editorial Article
Publishing
Maria Rosario Limón Mendizabal
7-17
PDF (Español (España))
Monographic Presentation
Presentación
María Cruz Sánchez Gómez
21-34
PDF (Español (España))
Monographic
A qualitative approach to the positions towards prostitution through social discourse: socioeducational perspective
María Carmen Delgado Álvarez, Andrea Gutiérrez García
35-57
PDF (Español (España))
Leadership and collaborative Governance of educational projects in the community
Jordi Díaz-Gibson, Mireia Civís Zaragoza, Meritxell Cortada Pujol, Elena Carrillo Álvarez
59-83
PDF (Español (España))
Indicators of gender violence in romantic relationships. Case study in chilean adolescents
Maria Cruz Sánchez Gómez, Beatriz Palacios Vicario, Antonio Victor Martín García
85-109
PDF (Español (España))
"Environmental homeless": integration of Belarusian immigrants in Granada
Alena Kárpava, Matias Bedmar
111-138
PDF (Español (España))
When the project becomes method: New perspectives for network-based socio-educational research
José Antonio Caride Gómez, Raúl Fraguela Vale
139-172
PDF (Español (España))
Prevention and treatment in prison law: women prisoners drug dependence in Spain
Francisco José del Pozo Serrano
173-199
PDF (Español (España))
Research
Participatory action research in community development processes: an inter university cooperation in the Jesus María neighborhood in Cuba´s Old Havana
Noelia Melero Aguilar, Reina Fleitas Ruíz
203-228
PDF (Español (España))
Education and planetary citizenship. Conceptions of the students participants in educational Andalusian programs
Olga Moreno Fernández
229-261
PDF (Español (España))
The vision of immigrant students about key factors and skills for access to college
Elena Cano García, Maite Fernández Ferrer
263-284
PDF (Español (España))
The teaching-learning process of older students university: assessment of the teaching function
María Elena Cuenca París, Isabel Ortega Sánchez
285-313
PDF (Español (España))
Study on the academic future of second-generation immigrants in Setubal and Faro (Portugal)
Vicente J. Llorent, Vicente Llorent-Bedmar, José-Manuel Mata-Justo
315-336
PDF (Español (España))
Elder people and ICT. A commitment to bridging the digital divide
Margarita Rosa Pino Juste, Jorge Genaro Soto Carballo, Beatriz Rodríguez López
337-359
PDF (Español (España))
Books' reviews and Doctoral Dissertations
Reseña: Aplicación de Estrategias Didácticas en Contextos desfavorecidos
Guadalupe Aleida Valenzuela Miranda
363-364
PDF (Español (España))
Reseña: ¿Cómo y para qué educan las familias hoy? Los nuevos procesos de socialización familiar
Mª Ángeles Hernández Prados
365-366
PDF (Español (España))
Reseña: Pedagogía mesoaxiológica y concepto de educación.
Alejandra Cortés Pascual
366-368
PDF (Español (España))
La educación para el desarrollo en la Universidad. Análisis y alternativa
Mª Elena Ruiz Ruiz
369-371
PDF (Español (España))
Repercusión de la formación en adultos mayores: El caso del Aula Abierta de Mayores
José Luis Rodríguez Díez
372-374
PDF (Español (España))
Language
English
Español (España)
Português (Portugal)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Keywords
Most read (30 days)
Acceso, consumo y consecuencias del consumo de pornografía entre adolescentes: nuevos retos para la educación afectivo-sexual
66
Víctimas invisibles: análisis de la intervención socioeducativa de niñas y niños expuestos a violencia de género en la familia
36
Maltrato infantil y burnout parental. Revisión sistemática
33
Pedagogía Social/Trabajo Social en Alemania: Teorías y Discursos de la Pedagogía Social y el Trabajo Social: De la disciplinarización de los pobres a una perspectiva democrática de emancipación
28
Políticas educativas, ocio inclusivo y equidad social ante los nuevos futuros de la educación
28