Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Scientific committee
Ethical Code
Index
Privacy Statement
Revisores
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 96 No. 35.1 (2021): 96 (35.1)
Vol. 96 No. 35.1 (2021): 96 (35.1)
DOI:
https://doi.org/10.47553/rifop.v96i35.1
Published:
2021-04-27
Full Issue
PDF (Español (España))
Miscelánea
Los informantes (des)calificados. Análisis de una técnica de investigación cualitativa para niños que usan tecnología en la escuela
Alicia Kachinovsky Melgar, Michel Dibarboure Reynes, Joaquín Paredes-Labra
PDF (Español (España))
¿Para qué leer a los autores grecorromanos? Una perspectiva coeducativa en la formación del alumnado de secundaria
María Pilar Molina Torres, Luis Alberto Marques Alves
PDF (Español (España))
Motivaciones, ideas implícitas y competencias del alumnado de Magisterio
Elena Briones, Raquel Palomera, Alicia Gómez-Linares
PDF (Español (España))
Una política de formación del profesorado en Argentina. Potencias pedagógicas y narrativas sensibles en Institutos Superiores de Formación Docente
Jonathan Ezequiel Aguirre, Luis Gabriel Porta
PDF (Español (España))
Transitions to democracy in Spain and Portugal as Difficult Pasts. Social Representations of Secondary Education Preservice Teachers
José Armas Castro, Jorge Conde Miguélez, Cristina Maia, Ana Rita Férias
PDF (Español (España))
Gender and teacher training. Proposals of trainee teachers to introduce women to the Social Sciences curriculum
Helena Rausell Guillot, Rafael Valls Montes
PDF (Español (España))
The practicum as a platform for the development of philosophical thought in the classrooms.
María Miguélez Vila, Manuela Raposo Rivas
PDF (Español (España))
Service-Learning and homemade equipment within initial training of pre-service physical education teachers
Jorge Abellan, Andrea Hernández-Martínez
PDF (Español (España))
Las Competencias Informacionales Observadas y Auto-percibidas en el Profesorado Iberoamericano
Mayeily De los Santos Lorenzo, FERNANDO MARTÍNEZ ABAD
PDF (Español (España))
Initial Teacher Training in Elementary Mathematics and its Didactics
Álvaro Nolla de Celis, Adela Cerisola, Belén Fernández, Roberto Muñoz
PDF (Español (España))
Learning in relation to teaching in initial training careers, what is learned and how.
maria alejandra Salgueiro
PDF (Español (España))
From stigma to teacher cooperation: a critical and transformative experience in an irregular school
Paloma Candela Soto, Montserrat Blanco García, Eva María Jiménez Andujar
PDF (Español (España))
Methodology and procedure for the application of sequential exploratory design (DEXPLOS) in the analysis of school historical narratives
Delfín Ortega-Sánchez, Davinia Heras-Sevilla
PDF (Español (España))
1.4
2023
CiteScore
81st percentile
Powered by
< img src = http://drive.google.com/uc?export=view&id=1hm3ZJ6ccNIygOzcKegTN2e2JrZzEUokL>
Developed By
Open Journal Systems
Language
Euskara
Català
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Italiano
Português (Portugal)
简体中文
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Make a Submission
Make a Submission