Main Navigation
Main Content
Sidebar
Register
Login
Toggle navigation
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Current
Archives
Submissions
Estadísticas
Announcements
Indexación
Search
Home
Archives
Vol. 76 No. 1 (2024)
Published:
2024-03-20
Full Issue
PDF (Español (España))
Articles
Teaching professional development through a participatory project. A collaborative research
Ana Cristina Blasco-Serrano, Teresa Coma-Roselló, Isabel Royo López, Itziar San Miguel Lafuente
13-30
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Digital competence. Post-pandemic comparative analysis of teachers from both urban and rural educational institutions
Nelly Roxana Carranza-Yuncor, Helen Catalina Rabanal-León, Luigi Italo Villena Zapata, María Elizabeth Mora Mau
31-48
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Relationship between creativity and academic performance among 3rd to 6th grade students of primary school
María José Cuetos Revuelta, Natalia Serrano Amarilla, Adán Manuel Yanes Gómez
49-67
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
The “learning to learn” competence in Health Sciences. A qualitative study
Bernardo Gargallo López, Fran J. García-García, Inmaculada López-Francés, Benjamín Sarrià Chust, Amparo Benavent Garcés , Maria Àngels Cebrià i Iranzo
69-98
PDF
HTML
XML
Foundations for shaping the research culture of future teachers-educators in higher education institution
Zhanat A. Mamytbayeva, Elmira A. Orynbetova, Ulbossyn K. Kyyakbayeva, Kuandyk Ye. Yeralin, Aigul K. Yeralina
99-117
PDF
HTML
XML
Making thinking skills visible in elementary education: psychometric development of an evaluation tool
María-Antonia Manassero-Mas, Ángel Vázquez-Alonso
119-139
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
The collective creative process as a strategy for social pedagogy: from John Dewey to Elizabeth Ellsworth
Silvia Martínez Cano
141-156
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Subject matter knowledge in Primary Education teacher training
Cristina Moral Santaella, Agustín de la Herrán Gascón
157-177
PDF
HTML
XML
Books Reviews
Prendes-Espinosa, M. P. (coord.) (2022). Emprendimiento digital. Tirant Humanidades, 291 pp.
Lucía Amorós Poveda
181-182
PDF (Español (España))
Lizasoain Hernández, L., Navarro Asencio, E., López González, E. y Tourón, J. (ed.) (2023). Análisis de datos y medida en educación, vol. I. Universidad Internacional de La Rioja (UNIR), 875 pp.
Susana Sastre Merino
183-184
PDF (Español (España))
Ahedo, J., Caro, C. y Arteaga-Martínez, B. (Coords.). La familia: ¿es una escuela de amistad? Madrid. Dykinson, S. L. 190 Págs.
Patricia Gómez Hernández
185-186
PDF (Español (España))