Main Navigation
Main Content
Sidebar
Register
Login
Toggle navigation
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Current
Archives
Submissions
EstadÃsticas
Announcements
Indexación
Search
Home
Archives
Vol. 75 No. 1 (2023)
Published:
2023-03-27
Full Issue
PDF (Español (España))
Articles
Professional teaching atmosphere in high schools
Emilio Álvarez-Arregui, Alejandro Rodríguez-Martín, José Luis Belver Domínguez, Javier Rodríguez Díaz
15-33
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Primary Education students’ anxiety profiles and their attributional styles in Language and Literature
Aitana Fernández-Sogorb, Margarita Pino-Juste
35-49
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
The attention and the emergence of human cultural experience
Joaquín García Carrasco, Macarena Donoso González
51-64
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Effects of telework and digitalization on shared reading between parents and children
Nadina Gómez-Merino, Alba Rubio, Vicenta Ávila, Laura Gil, Federica Natalizi
65-81
PDF
HTML
XML
The importance of attitudes towards people with disabilities in Early Childhood and Primary Education. Systematic review
Víctor Hernández-Beltrán, Victor A. González-Coto, Luisa Gámez-Calvo, Elsa Suárez-Arévalo, José M. Gamonales
83-110
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Review about the psychosocial benefits that recipients obtain from Service-Learning in Physical Activity and Sport
Elena López-de-Arana Prado, María Teresa Vizcarra Morales, María Teresa Calle-Molina
111-126
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
The digital inclusion in initial teacher education: a systematic review
Iván Sanz Benito, José Luis Lázaro Cantabrana, Carme Grimalt Álvaro
127-146
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Books Reviews
Prendes-Espinosa, M. P., Solano-Fernández, I. M. y Sánchez-Vera, M. M. (coords.) (2021). Tecnologías y pedagogía para la enseñanza STEM. Pirámide, 245 pp.
Isabel Dans Álvarez de Sotomayor
148-149
PDF (Español (España))
Mora-Jaureguialde, B., Triviño, M. A., Pardo, A. y Ruiz -Rodríguez, J. A. (coords.) (2022). Buenas prácticas de metodologías activas en el aula. Una revisión crítica. Síntesis, 154 pp.
Claudio Delgado-Morales
150-151
PDF (Español (España))
Gil Quintana, J., Parejo , J. L. y Cantillo-Valero, C. (coords.) (2021). Investigar en comunicación y educación. Teoría y práctica científica. Tirant Humanidades, 356 pp.
Javier Gil Quintana, Carmen Cantillo Valero
152-153
PDF (Español (España))