Main Navigation
Main Content
Sidebar
Register
Login
Toggle navigation
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Current
Archives
Submissions
Estadísticas
Announcements
Indexación
Search
Home
Archives
Vol. 76 No. 4 (2024)
Published:
2024-12-30
Full Issue
PDF (Español (España))
Articles
Early detection of pupils with developmental language disorders. An intervention proposal for differentiated educational support
María Ángeles Axpe-Caballero, Víctor M. Acosta Rodríguez, Isabel Alonso Méndez, Atteneri Delgado Cruz
11-27
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Influence between chemical air pollution and cognitive abilities of school-age children in Metropolitan Limave abilities of school-age children in Metropolitan Lima
Miriam Bravo-Orellana ; César-Augusto Bravo-Orellana ; Ángel Ramón Velázquez Fernández, Jhelly-Reynaluz Pérez-Núñez
29-54
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Risk and protective factors of bullying: the vulnerable student in the Dominican Republic
Ana I. Córdoba, Carlos Suero-Maloney; José M. Tomás; Igor Esnaola, Patricia Sancho, David Jiménez-Hernández
55-72
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Cyberbullying in school environments: analyzing sociodemographic factors in Spanish students in the context of physical education
Carmen Galán-Arroyo, Irene Polo-Campos, Santiago Gómez-Paniagua, Jorge Rojo-Ramos
73-92
PDF
HTML
XML
A validity and reliability study of a self-report questionnaire on learning self-regulation
Katherine Silvia Lazo de la Vega Ramos, Leyla Stefani Saavedra Parisaca, Olga Luisa Chancolla Molleapaza, Wilber Roberto Ramos Lovón
93-110
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
The state of music and dance in the national territory: a comparative study on the implementation of the LOMLOE
Isabel María Montaraz Moral
111-137
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
The relation between teachers’ beliefs and assessment practices in mathematics
Angélica Fabiana Oviedo Mandujano, Joaquín Caso Niebla, Coral González Barbera
139-159
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Books Reviews
Alonso-Sanz (2023). Miradas diversas para la escuela que deseamos: coeducación inclusiva con artes. Octaedro. 184 pp.
Ricard Ramon Camps
163-164
PDF (Español (España))
Rodríguez, J., Area, M. y San Martín, Á. (2024). Infancia y transformación digital de la educación. Miradas diversas. Dykinson, 292 pp.
Diana Marin Suelves
164-166
PDF (Español (España))
Vergara , J. J. (2021). Un aula, un proyecto. El ABP y la nueva educación a partir de 2020. Narcea. 168 pp.
Esperanza Bausela Herreras
166-167
PDF (Español (España))