Main Navigation
Main Content
Sidebar
Register
Login
Toggle navigation
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Current
Archives
Submissions
Estadísticas
Announcements
Indexación
Search
Home
Archives
Vol. 75 No. 4 (2023)
Published:
2023-12-29
Full Issue
PDF (Español (España))
Digital competency, TPACK and technological ethics
New perspectives on teacher preparation in digital competencies
Isabel María Gómez-Trigueros, Carolina Bustamante
11-30
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
From MOOC to SPOC, an efficient and fun methodology for teaching marketing
Maria Dolores De-Juan-Vigaray, Elena González-Gascón
33-52
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Digital competence in teaching. A documentary study using conceptual mapping
Lorena Martín-Párraga, María del Carmen Llorente-Cejudo, Julio Barroso-Osuna
53-74
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Educational robotics for the development of STEM competence in teacher trainees
José-María Romero-Rodríguez, Juan Carlos De la Cruz-Campos, Magdalena Ramos Navas-Parejo, José Antonio Martínez-Domingo
75-92
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Teachers’ perceptions of the challenges of the digital society
Raquel Gil-Fernández, Diego Calderón-Garrido
93-108
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
An analysis of virtual simulations from the TPACK perspective
Adrián Baeza González, Mireia Usart Rodríguez, Luis Marqués Molías
109-133
PDF
HTML
XML
Digital competence for educators in teacher training: self-construction of digital materials
Rubén Delgado Álvarez, Javier Bobo-Pinilla, Cristo José de León Perera
135-150
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Validation of the TPACK-DGG scale and its implementation to measure self-perception of teacher digital competencies and the digital gender gap in teacher training
Isabel María Gómez-Trigueros
151-175
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Books Reviews
Quintanal-Díaz, J. y Sánchez- Huete, J. C. (2023). La dislexia. Conocer y afrontar su problemática. UNED-Sanz y Torres, 307 pp.
Rosa María Goig Martínez, María Ayuso
179-180
PDF (Español (España))
Book review
Marcos Santos Gómez
181-182
PDF (Español (España))
Salazar-García, V. y García-Ruiz, A. (coords.) (2023). Avances en el estudio sobre el lenguaje científico y académico. Octaedro, 362 pp.
Fátima Aguilera Padilla
182-184
PDF (Español (España))