Main Navigation
Main Content
Sidebar
Register
Login
Toggle navigation
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Current
Archives
Submissions
Estadísticas
Announcements
Indexación
Search
Home
Archives
Vol. 76 No. 3 (2024)
Published:
2024-09-30
Full Issue
PDF (Español (España))
Articles
The image of education as an explanatory factor in early school leaving. A proposed model of análisis
Silvia Avellaneda San Antonio
11-33
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Service-Learning and Project-Based Learning Methodologies in Higher Music Education: a review of the literature
Laura Cuervo-Calvo, Alberto Cabedo-Mas
35-60
PDF
HTML
XML
Level of conflict, teacher involvement and defense of sexual diversity in secondary school
Ricard Huerta, Vicente Alfonso-Benlliure
61-78
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Concern about classroom observation in foreign language teachers
Ana Elena Martínez Vargas, Sara Redondo Duarte
79-97
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Improving safe pedestrian behavior through virtual reality: an empirical study
Alicia López-Álvarez, Luca Piovano, Francisco Luque, Carlos De Aldama
99-123
PDF
HTML
XML
Socio-educational care with unaccompanied foreign minors
Ruth Vilà Baños, Angelina Sánchez Martí, Montserrat Freixa Niella, Franciele Corti
125-143
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
The development of entrepreneurial skills through professional guidance action at university
Carolina Romero-García, Magdalena Suárez-Ortega
145-167
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Is the cooperative methodology the way to motivate and learn during adolescence?
Ana Cristina Formento Torres, Alberto Quílez-Robres, Alejandra Cortés-Pascual
169-191
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Books Reviews
Rodríguez-Izquierdo, R. M. y Lorenzo Moledo, M. (eds.) (2023). El giro comunitario en el aprendizaje-servicio universitario. Inclusión y sostenibilidad. Octaedro, 135 pp.
Marta Ruiz-Corbella
195-196
PDF (Español (España))
Family school alliance
Nilda Gálvez Varas
196-198
PDF (Español (España))
Tutoring and guidance in secondary education. Resources for intervention
Antonio Pantoja Vallejo, Mariana Gómez Vicario
198-200
PDF (Español (España))