Main Navigation
Main Content
Sidebar
Register
Login
Toggle navigation
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Current
Archives
Submissions
EstadÃsticas
Announcements
Indexación
Search
Home
Archives
Vol. 75 No. 3 (2023)
Published:
2023-09-29
Full Issue
PDF (Español (España))
Articles
Queer experiences in the classroom: self-perceived well-being among Galician LGBT+ teachers
Ana M. Amigo-Ventureira, Alexandre Garrido López
11-26
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Effective interventions for improving social skills in people with high-functioning autism spectrum disorder: A systematic review
Juan Carlos Castillo Bautista, Andrés Sánchez-Suricalday
27-43
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Analysis of the family and sociodemographic profile of kinship foster care in the City of Madrid
Tania García-Bermejo, Juan Luis Fuentes
45-62
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Psychometric evidence and network analysis of the emotional intelligence scale in students of denominational institutions
Luis Alberto Geraldo-Campos, Jaimin Murillo-Antón, Juan Jesús Soria Quijaite
63-83
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Parental educational styles from parents’ and children’s perspectives
Mercedes Inda-Caro, Carmen-María Fernández-García, María-Paulina Viñuela-Hernández
85-101
PDF
HTML
XML
Learning processes and pedagogical contents in the Elementary Education Degree
Beatriz Jarauta Borrasca, José Luis Medina Moya
103-118
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
The The right to education of immigrant children in the European Union: A documentary analysis
Adrian Neubauer
119-134
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Analysis of the personal learning environment to improve digital teaching competence
Constanza Ruiz, Miguel Ángel Ruiz Domínguez
135-152
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Books Reviews
Dans Álvarez de Sotomayor, I. y Varela Portela C. (2022). La programación didáctica. Elementos básicos. Universitas, 122 pp.
Tania Vieites Lestón
155-156
PDF (Español (España))
Santos Rego, M. A., Lorenzo Moledo, M. y García-Álvarez, J. (eds.) (2023). La educación en red. Una perspectiva multidimensional. Octaedro, 310 pp.
Francisco Xabier Cernadas Ríos
157-159
PDF (Español (España))
Torío López, S., Fernández García, C. M., Inda Caro, M., Viñuela Hernández, M. P., García Pérez, O., Rodríguez Menéndez, M. C., Martínez García, M. L., Rodríguez Álvarez, M. y Rivoir González, M. E. (2022). Guía para promover una parentalidad positiva. Estrategias educativas de apoyo para padres y madres con hijos e hijas entre 0-12 años de edad. Universidad de Oviedo, 60 pp.
Mª Ángeles Hernández Prados
159-161
PDF (Español (España))