跳转到主要内容
跳转到主导航菜单
跳转到网站页脚
Open Menu
最新一期
navigation.archives
公告
关于我们
about.aboutContext
投稿
编辑团队
manager.setup.privacyStatement
联系方式
搜索
搜索
注册
登录
搜索
搜索
主页
/
归档
/
卷 14 编号 1 (2010): La práctica de la innovación educativa y nuestro conocimiento sobre ella
卷 14 编号 1 (2010): La práctica de la innovación educativa y nuestro conocimiento sobre ella
已出版:
2016-01-19
Monográfico
Editorial: La práctica de la innovación educativa y nuestro conocimiento sobre ella
Julián López Yáñez
3-6
PDF (Español (España))
Editorial: The practice of innovation in education and our knowledge about it
Julián López Yáñez
3-6
PDF (English)
Sostenibilidad de la innovación en los centros escolares: Sus bases institucionales
Julián López Yáñez
9-28
PDF (Español (España))
Sustainability of innovation in schools: It's organizational foundations
Julián López Yáñez
9-28
PDF (English)
Contextos difíciles e historias turbulentas como motores de la innovación
Mariana Altopiedi, Luis Carlos López Jiménez
29-35
PDF (Español (España))
Difficult contextos and turbulento stories as triggers for innovation
Mariana Altopiedi, Luis Carlos López Jiménez
29-35
PDF (Español (España))
Prácticas innovadoras en las escuelas orientadas hacia el cambio: Ámbitos y modalidades
Mariana Altopiedi, Paulino Murillo Estepa
47-70
PDF (Español (España))
Innovative practices in schools facing change: areas and modalities
Mariana Altopiedi, Paulino Murillo Estepa
47-70
PDF (Español (España))
Liderazgo para sostener procesos de innovación en la escuela
Julián López Yáñez, José Manuel Lavié Martínez
71-92
PDF (Español (España))
Leadership to sustain innovation processes in school
Julián López Yáñez, José Manuel Lavié Martínez
71-92
PDF (Español (España))
Culturas institucionales que facilitan y dificultan la mejora en la escuela
Marita Sánchez Moreno, Julián López Yáñez
93-110
PDF (Español (España))
Organizational culturas that shape and impede school improvement processess
Marita Sánchez Moreno, Julián López Yáñez
93-110
PDF (Español (España))
Innovación educativa en España desde el punto de vista de sus protagonistas
Carlos Marcelo García, Cristina Mayor Ruíz, Beatriz Gallego Noche
111-134
PDF (Español (España))
Educational innovation in Spain from the point of view of participants
Carlos Marcelo García, Cristina Mayor Ruíz, Beatriz Gallego Noche
111-134
PDF (Español (España))
La innovación educativa en el País Vasco: Inclusión, equidad e integración europea
Pello Aramendi Jauregui
135-152
PDF (Español (España))
Educational innovation in the Basque country: Inclusive equity and European integration
Pello Aramendi Jauregui
135-152
PDF (Español (España))
La innovación educativa en Cantabria: Calidad, equidad y apertura a la comunidad
Pello Aramendi Jauregui
152-170
PDF (Español (España))
Educational innovation in Cantabria: Quality, equity and openness to the community
Pello Aramendi Jauregui
152-170
PDF (Español (España))
Innovación educativa en España desde la perspectiva de grupos de discusión
Marita Sánchez Moreno, Paulino Murillo Estepa
171-189
PDF (Español (España))
Educational Innovation in Spain: A Focus Group approach
Marita Sánchez Moreno, Paulino Murillo Estepa
171-189
PDF (Español (España))
La innovación educativa en España desde la perspectiva de grupos de discusión: El caso de la comunidad autónoma de Canarias
Juan Santiago Arencibia Arencibia, Juan Manuel Moreno Olmedilla
192-214
PDF (Español (España))
A Focus Group approach to School-based Educational Innovation: The Case of the Canary Islands in Spain
Juan Santiago Arencibia Arencibia, Juan Manuel Moreno Olmedilla
192-214
PDF (Español (España))
La innovación educativa en las comunidades autónomas de Cataluña y Aragón
Joaquín Gairín Sallán, Carme Armengol Asparó, José Luís Muñoz Moreno
216-236
PDF (Español (España))
Educational innovation in Catalonia and Aragon
Joaquín Gairín Sallán, Carme Armengol Asparó, José Luís Muñoz Moreno
216-236
PDF (Español (España))
Innovar no admite el imperativo
Marta Poncet Souto, Rufino González Fernández
237-250
PDF (Español (España))
To innovate does not accept the impererative
Marta Poncet Souto, Rufino González Fernández
237-250
PDF (Español (España))
La mejora de la convivencia en un instituto de educación secundaria de la comunidad de Madrid
Juan Carlos Torrego Seijo
251-274
PDF (Español (España))
Improving co-existence in a secondary school in the community of Madrid
Juan Carlos Torrego Seijo
251-274
PDF (Español (España))
La innovación: Eje de la docencia y el aprendizaje
Maria Rosa Rosselló Ramón, Joan J. Muntaner Guasp
276-289
PDF (Español (España))
Innovation: axis of teaching and learning
Maria Rosa Rosselló Ramón, Joan J. Muntaner Guasp
276-289
PDF (Español (España))
Innovación y cultura colaborativa en un centro de educación especial
Bernardino Salinas Fernández, Carolina Cotillas Alandí
291-302
PDF (Español (España))
Innovation and collaborative culture in a special education school
Bernardino Salinas Fernández, Carolina Cotillas Alandí
291-302
PDF (Español (España))
De la innovación deseada a a innovación posible. Escuelas alteradas por las TIC
Maria Lourdes Montero, Adriana Gewerc
303-318
PDF (Español (España))
From the desired innovation to realistic innovation. Schools changed by ICT
Maria Lourdes Montero, Adriana Gewerc
303-318
PDF (Español (España))
Innovación con TIC* y cambio sostenible. Un proyecto de investigación colaborativa
Maria Dolores Sanz Lobo, Esther Martínez Piñeiro, Eulogio Pernas Morado
319-337
PDF (Español (España))
Innovation with ICT and sustainable change. A collaborative research project
Maria Dolores Sanz Lobo, Esther Martínez Piñeiro, Eulogio Pernas Morado
319-337
PDF (Español (España))
La construcción colectiva de un portal web de centro. Una experiencia de innovación sostenible
Maria Helena Zapico Barbeito, Adriana Gewerc Barujel, Maria Lourdes Montero Mesa
339-353
PDF (Español (España))
The collaborative construction of a school web portal. An experience of sustainable innovation
Maria Helena Zapico Barbeito, Adriana Gewerc Barujel, Maria Lourdes Montero Mesa
339-353
PDF (Español (España))
Firma Invitada
Estudios curriculares y la historia del presente
Thomas S. Popkewitz
355-370
PDF (Español (España))
Curriculum studies and the history of the present
Thomas S. Popkewitz
355-370
PDF (Español (España))
Colaboración
La enseñanza de emociones y creencia a alumnos con trastornos del espectro autista: Una investigación colaborativa
Josefina Lozano Martínez, Salvador Alcaraz García, Pilar Colás Bravo
365-382
PDF (Español (España))
The teaching of emotions and beliefs to students with autism spectrum disorders: Collaborative research
Josefina Lozano Martínez, sal Alcaraz García, Pilar Colás Bravo
365-382
PDF (Español (España))
¿Es necesaria la red europea de Educación Superior?
Miguel Pérez Ferra, Rocío Quijano López
383-298
PDF (Español (España))
Is the European Higher education network necessary?
Miguel Pérez Ferra, Rocío Quijano López
383-398
PDF (Español (España))
Formación del Magisterio y reformas educativas en España: 1960-1970
Miguel Beas Miranda
397-414
PDF (Español (España))
Teacher training and the different educational reforms in Spain: 1960-70
Miguel Beas Miranda
397-414
PDF (Español (España))
Los problemas de la educación
Antonio Rus Arboledas
415-428
PDF (Español (España))
Problems in education
Antonio Rus Arboledas
415-428
PDF (Español (España))
Reseñas
Educación permanente y relaciones internacionales.
Emilio Crisol Moya
20-23
PDF (Español (España))
Capital social y capital simbólico como factores de exclusión y desarrollo social.
Francisco Javier Amores Fernández
20-24
PDF (Español (España))
Organizarse mejor. Habilidades, estrategias, técnicas y hábitos de estudio.
Beatriz Barrero Fernández
20-23
PDF (Español (España))
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
开放期刊系统
语言
Euskara
Català
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Italiano
Português (Portugal)
简体中文
消息
给读者
作者
图书管理员