Main Navigation
Main Content
Sidebar
Register
Login
Toggle navigation
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Current
Archives
Submissions
Estadísticas
Announcements
Indexación
Search
Home
Archives
Vol. 64 No. 1 (2012)
Published:
2012-06-17
Articles
The Regulation of Deaf Teachings in the Public Instruction Act of 1857. Background
Alfredo Alcina Madueño
25-37
PDF (Español (España))
Educational Innovation in Cantabria and the Basque Country: a Comparative Study
Pedro Aramendi Jaúregui, Karmele Buján Vidales
41-58
PDF (Español (España))
Advantages of the Problem Based Learning (PBL) as a Learning Method for International Law
Katia Fach Gómez, LL. M.
59-73
PDF ()
Vocational Guidance by Means of ‘Bordón. Revista de pedagogía’: a Scientometric Study
Raquel Flores Buils, José Manuel Gil Beltrán, Antonio Caballer Miedes, Miguel Ángel Martínez Martínez
75-88
PDF ()
Finding Evidence for Professional Educators’ Training in Intercultural Competences: Perspective Taking
Hugo González González, José Luis Álvarez Castillo, Gemma Fernández Caminero
89-107
PDF (Español (España))
The Value of Educational Inclusion of Young People with Intellectual Disabilities in Higher Education: the Promentor Program
Dolores Izuzquiza Gasset
109-125
PDF (Español (España))
From Concept into Structures: Organizational Implications of Competency-Based Approach in Education
José Sánchez Santamaría
127-140
PDF (Español (España))
Approach to a Visibility Analysis Model in University from a Gender Perspective
Marina Tomàs, Diego Castro, María del Mar Durán
141-155
PDF (Español (España))
Books Reviews
LORENZO DELGADO, M. (coord.) (2011). Organización y gestión de centros y contextos educativos. Madrid: Universitas, 592 páginas.
Isabel Cantón Mayo
159-160
PDF (Español (España))
CASTILLO, G. (2011). 21 matrimonios que hicieron historia. Madrid, Rialp, 319 páginas.
Javier Vergara Ciordia
161-162
PDF (Español (España))
PÉREZ JUSTE, R. (coord.); QUINTANAL DÍAZ, J.; GONZÁLEZ GALÁN, Mª A.; GARCÍA LLAMAS, J. L.; RIOPÉREZ LOSADA, N.; GOIG MARTÍNEZ, R. Mª. (2012). El portfolio. Aprendizaje, competencias y evaluación. Madrid: UNED. 272 páginas.
Arturo Galán González
162-164
PDF (Español (España))