Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Open Menu
Profesional de la información / Information Professional
Actual
Archivos
Avisos
Acerca de
Sobre la revista
Envíos
Equipo editorial
Declaración de privacidad
Contacto
Indexación
Registrarse
Entrar
Inicio
/
Buscar
Buscar
Buscar artículos por
Filtros avanzados
Desde
Año
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Mes
enero
febrero
marzo
abril
mayo
junio
julio
agosto
septiembre
octubre
noviembre
diciembre
Día
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Hasta
Año
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Mes
enero
febrero
marzo
abril
mayo
junio
julio
agosto
septiembre
octubre
noviembre
diciembre
Día
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Autores/as
Buscar
Buscar resultados
17 elementos encontrados.
Formula for the success of humor journalism formats on television according to their professional teams
Patricia Gascón-Vera, Carmen Marta-Lazo
2023-03-01
Opinion of television managers about their viewers and their interest in science: audience images and lack of scientific content on television
Maria T. Soto-Sanfiel, Isabel Villegas-Simón, Ariadna Angulo-Brunet
2021-11-23
Taxonomía de las series de televisión españolas en la era digital (2000-2020)
Javier Mateos-Pérez, Rebeca Sirera-Blanco
2021-11-18
The accessibility of BBC television to users with disabilities: from the law to user satisfaction
Victoria García-Prieto, Ignacio Aguaded
2021-10-07
Artificial intelligence applications in media archives
Virginia Bazán-Gil
2023-09-27
Trust, disinformation, and digital media: Perceptions and expectations about news in a polarized environment
Javier Serrano-Puche, Natalia Rodríguez-Salcedo, Maria-Pilar Martínez-Costa
2023-09-26
The use of QR codes to fuel transmedia strategy in the ecosystem of audiovisual media groups
Jorge Gallardo-Camacho, Laura Melendo-Rodríguez-Carmona
2023-03-22
Journalists and comedians in the new digital age: a discussion on Spanish audiovisual infotainment between professionals and consumers
Inmaculada-Concepción Aguilera-García
2023-11-19
Concurrences and divergences between Spanish infotainment comedy professionals and audiences
Inmaculada-Concepción Aguilera-García
2022-11-03
What affects perceived quality? An examination of television fiction series
Cristina Etayo, Nuno José Lopes, Elana E. Nichols
2023-12-13
Perception of the leaders of the United States, the United Kingdom, and Spain in television conferences about Covid-19
Emma Rodero
2022-07-14
Research on selective media exposure in Spain: a critical review of its findings, application phases, and blind spots
Lidia Valera-Ordaz
2023-09-07
Análisis de la visibilidad de las series de televisión en la Web
Elena De-la-Cuadra-Colmenares, María-Victoria Nuño-Moral
658-666
2010-07-19
Oferta de contenidos de las plataformas audiovisuales. Hacia una necesaria conceptualización de la programación streaming
Jessica Izquierdo-Castillo, Teresa Latorre-Lázaro
2022-04-02
Reputación mediática en Europa. Análisis empírico de la reputación de la prensa en papel, prensa digital, radio y televisión en diez países europeos
Ana Castillo-Díaz, Miguel De-Aguilera-Moyano, Yolanda Ortiz-de-Guinea-Ayala, Justo Villafañe-Gallego
2022-03-03
Materialización de los modelos de periodismo en los informativos de televisión del Grupo Atresmedia: Antena 3 y La sexta
María-Luisa Humanes, Gema Alcolea-Díaz, Manuel González-Lozano
2021-09-29
La voz del periodismo en las redes sociales: cartografía y funciones del community manager de medios informativos como nuevo actor de la comunicación periodística
Alberto Martín-García, Álex Buitrago, Ignacio Aguaded
2022-05-17
1 - 17 de 17 elementos
Enviar un artículo
Enviar un artículo
Idioma
Español (España)
English
Palabras clave
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as
Número actual