Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Círculo de Lingüística Aplicada a la Comunicación
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 84 (2020): Thematic Issue: Multilingualism in Chinese Universities. Shen, Qi and Xuesong (Andy) Gao (eds.)
Vol. 84 (2020): Thematic Issue: Multilingualism in Chinese Universities. Shen, Qi and Xuesong (Andy) Gao (eds.)
Published:
2021-01-06
MONOGRÁFICO
Building professional learning communities of foreign language teachers in higher education
Qiufang Wen, Hong Zhang
PDF
The Collective Agency of Language Teachers under the Scheme of Research Excellence: Using a social network approach
Jian Tao, Ke Zhao, Xiuwen Chen
PDF
What Motivates L3 Learners’ Investment and/or Divestment in Arabic? Understanding Learning Motivation in terms of “Identity”
Jing Liao, Ning An, Yongyan Zheng
PDF
Spanish language teachers’ pedagogical beliefs in Chinese universities
Xiuchuan Lu, Xiao Zou, Jian Tao
PDF
LOTE (Languages Other than English) learners’ investment in learning languages
Juexuan Lu, lifen He, Qi Shen
PDF
Translanguaging in L3 Spanish Classrooms: Practices and Attitudes
Xiaozhou (Emily) Zhou, XiaoLing Huang, Jili He
PDF
The impact of multilingual education policy on university language teachers’ professional development
Hao Xu, Shi Pu
PDF
ARTÍCULOS/ ARTICLES
Análisis léxico-cognitivo de la influencia de los medios de comunicación en las percepciones de universitarios españoles ante la COVID-19
Antonio Manuel Ávila Muñoz, Inmaculada Clotilde Santos Díaz, Ester Trigo Ibáñez
PDF (Español (España))
Diferencias en las creencias sobre el aprendizaje del inglés entre estudiantes de pregrado y egresados profesionales
Juan Fernando Gómez, Claudio Díaz Larena
PDF (Español (España))
La presencia de la cultura en los libros de texto: Una herramienta para la evaluación de aspectos culturales
Ángela Mª Larrea Espinar, Antonio Raigón Rodríguez
PDF (Español (España))
El proceso de aprendizaje de una segunda lengua en los esports
Ana Yara Postigo Fuentes, Manuel Fernández Navas
PDF (Español (España))
La actual política de “iberoamericanización” del Instituto Cervantes
María Florencia Rizzo
PDF (Español (España))
Dispositivos y estrategias lingüístico-discursivas en narrativas de spams
Siimone Belli, Míriam Jiménez Bernal
PDF (Español (España))
Una aproximación semiótica al estudio de los emojis
Cristina Vela Delfa
PDF (Español (España))
Bilingüismo versus monolingüismo y su correlación con la técnica de interpretación
Silvia Vertanová, Monika Slobodová
PDF (Español (España))
Creativity Impact on Language Achievement: A correlational study of Iranian EFL learners
Mojtaba Mojtaba, Abdolvahab Baghbanian, Mohammad Abbas Nejad
PDF
Relaciones entre categoría gramatical de la base y productividad de los derivados nominales en español y en chino
Ya Zuo
PDF (Español (España))
Developed By
Open Journal Systems
Language
English
Español (España)